Ik kreeg deze award van Els. Bedankt!
Ik geef deze award graag door aan: Riet, Wendy, Qwinta, Denise en Mich, en dit omdat hun blog met veel liefde wordt bijgehouden, ook al is dat niet altijd evident omwille van gezondheidsredenen of een druk sociaal leven.
---------------------------------------------------------------
I got this award from Els. Thanks!
I would like to give this award to: Riet, Wendy, Qwinta, Denise and Mich, because their blog is full of love, even it's not always quite simple with the pressure of life or problems of health.


7 opmerkingen:

Wendy zei

Ooooh Anne, dit vind ik echt heel lief van je. Bedankt en hij doet me veel plezier. Ik ga hem zeker doorgeven.

Riet zei

dank je wel Anne voor de award .
ik ben er heel erg blij mee.
heb hem al geeplaast.

liefs Riet.

Mich zei

Hallo Anne, bedankt voor de award. Hij doet me veel plezier. Ik vond het eigenlijk heel mooi waarom ik hem kreeg, zoals je schreef "omdat hij met veel liefde wordt bijgehouden" ... Ik doe het echt met veel plezier, dat bloggen. En zeggen dat ik een jaar geleden met moeite wist wat een blog was hahaha !!! Bedankt dat je altijd eens langskomt kijken, dat doet me plezier. En het is ook altijd een plezier op de jouwe langs te komen.

Groetjes,
Mich.

Femmy zei

gefeliciteerd Anne!! je verdiend het!

Denise zei

Thank you sooo much Anne! This is very kind of you! Have a wonderful week.
Hugs
Denise
oxoxox

Els G. zei

Hoi Anne,
Ik heb nog iets voor je op m'n blog, om je te bedanken voor je inspiratie én bezoekjes (en geduld: i ben het niet vergeten hoor)!
Els
x

Denise zei

A ring is round and has no end,
So is the love for you my friend!
Just Xs it by ten! I had to return this wonderful award to you X20! Your artwork is lovely!
Hugs
Denise
oxoxox

  • anne.inghels@telenet.be